Hej!
Igår var det tisdag och vi lärde oss lite om j-ljudet. Idag har vi kollat igenom känguru-uppgifterna. 1 förrgår gjorde vi en bönsallad på matten. Det var vita, bruna och svarta bönor.
Henry
onsdag 28 mars 2012
fredag 9 mars 2012
onsdag 22 februari 2012
Vecka 8.2012
Idag var kungen på besök på dagiset. Alla vill se kungen så det blev kaos. Alla sammlades vid fotbollsplanen, men vi såg istället Carl-Filip. Alla sprang efter filmteamet så vi blev lurade. Lärana försökte stoppa oss. På bildlektionen gör vi fönster som man kan öppna. På svenskan i måndags skrev vi komplemanger till varandra.
Elin E. Thelma
Elin E. Thelma
onsdag 1 februari 2012
Efterlysning
Efterlysning efter klassföräldrar...
Vi i 4B vill ha klassfest och skulle gärna vilja att det skulle vara disco.
4A , 4C och 4D har haft nästan 2 gånger varje klass.
Så snälla finns det några snälla föreldrar som vill vara klassföreldrar.
Tack snälla.
från : Ingrid och Alicia:>
Vi i 4B vill ha klassfest och skulle gärna vilja att det skulle vara disco.
4A , 4C och 4D har haft nästan 2 gånger varje klass.
Så snälla finns det några snälla föreldrar som vill vara klassföreldrar.
Tack snälla.
från : Ingrid och Alicia:>
tisdag 31 januari 2012
Med vänliga hälsnigar från Alicia och Ingrid
Föra tisdan fick vi hemliga kompisar och idag fick vi avslöja vem. Först fick man gissa vem man trode var ens hemliga kompis och sen om det var fel, fick den som var streka up handen. Vi har också jobbat med vår dagboks arbeten. Sen har vi haft iup -tid då fick dom som var klara jobba med matte eller dagboks wiki eller läsa tyst.
tisdag 24 januari 2012
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)